25 APRIL

IGÅR: 79,8 kg
IDAG: 79,8 kg
MÅL: 69 kg

Skönt att man är under 80-strecket! Nu är nästa delmål 75 kg. Jag vet inte när jag vägde så "lite" sedan.. Det är ju ganska mycket för många, men ha i åtanke att jag är en bra bit över 180 cm lång också...

Idag har jag ätit en kiwi till frukost och ett äpple. Legat och solat utomhus. En kropp med solbränna bli en lite snyggare kropp, och det är ju drömkroppen jag vill åt! Jag vill aldrig skämmas över att säga hur mycket jag väger igen... Till lunch blev det en liten portion med potatisgratäng, och mer frysta grönsaker, gurka och kalvstek (proteiner!). Sedan till kvällsmat får det nog bli knäckemacka med keso och två kokta ägg.

Ska rida idag. Och cykla över en mil. . Det bli en vettig träningsdag idag. Får inte glömma mina 100 situps heller som jag gör varje kväll innan jag lägger mig.

Tips: Ha en bild på en snygg kropp nära till hands! Då blir du jävligt motiverad till att träna:D Här är mina bilder som jag kollar på ibland när motivationen inte är på topp:
Hellre lite för vältränad än massa fett!
SNYGG KROPP, BLI MIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0