NU:

BodyPump, 60 min.

Kommentarer
Postat av: Läsare

Hej!



Kan du snälla lägga upp en före/efter bild på dig när du är som störst och som smalast. Du lovade att du skulle göra det när du nått din målvikt, vilket var 69! Tack på förhand!

Underbar detaljerad blogg! Love it!



<3

2011-12-05 @ 01:41:17
Postat av: ResanTillDromkroppen

Sv: Läsare

Hej!

Du kan gå in under "kategorier" och sedan under "Bilder på mig" så finns det ett par bilder. När jag är som allra störst kommer när jag har nått min målvikt, som är ändrad till 65 kg sedan ett par månader tillbaka :) Men jag borde lägga upp lite fler bilder.. Får se om det kan bli bättring på det.

2011-12-05 @ 22:32:10
URL: http://resantilldromkroppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0