15 JULI

IGÅR: 67,0 kg
IDAG: 67,0 kg
MÅL: 65,0 kg (som kvällsvikt!)

Nu står det verkligen still på vågen! Helt underbart... Naae, men det är bra, då ger det mig extra motivation. Idag hade jag vilodag med träningen. Får bli att cykla en mil eller två i morgon istället.

Intaget har gått bra; yoghurt och banan till frulle, persika till mellis, räksallad till lunch och en grillat köttbit med ångkokta grönsaker till kvällsmat. Och så fyller pappsen år med, så fick tjocka i mig en muffins också. Tycker inte den var god, även fast det var choklasmuffins, och jag har ÄLSKAT dem. Men nu när jag inte har ätit godis på nästan 15 veckor så gillar jag inte sockerbomber längre >< Det är väl bra i och för sig :D

Kommentarer
Postat av: Ellenora

Bra med det där med muffinsen. Jag vill också komma till det läget när sött inte är gott längre liksom. men nejdå, minsta lilla socker får mig typ att hetsa, usch..

2011-07-16 @ 00:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0