21 JULI

IGÅR: 66,7 kg
IDAG: 67,0 kg
MÅL: 65,0 kg


Va fasen?! Hur kan jag ha gått upp såhär mycket när jag tränar så dant? Hoppas att det är muskler, för i så fall är det OK ;) Men men! Jag känner mig inte fetare eller något, meeen, det är klart man vill att vågen ska visa 65, helst lite under, så att jag kan biffa upp mig ett par kilon så att jag väger 65 ^^ Jaja, det är bara att fortsätta som jag gör! Det kommer ge resultat, bara att jag får vänta lite.... Men vänta är ju så jobbigt....! Men min kropp blir ju bättre och bättre för varje dag. Det är bara de där magmusklerna som man vill ska visa sig... Vilka problem jag har xD hahahhahaah


Kommentarer
Postat av: *

Det är nog inget fett iaf ska du se ;D Kan vara vattenvikt, mensvikt? :O Jag ökar alltid i vikt under mensen. Men fortsätt som du gör så kommer du snart nå ditt mål!! :D

2011-07-22 @ 09:13:15
URL: http://peeerfekt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0