CHILL DAY

Jobbat lite, varit på Fårö. Tänkte att jag skulle skoja till det lite idag, har ju tagit bilder på mina måltider (har blivit en vana under tiden på Gotland) men nu tänkte jag att jag kunde publicera ett par! Då får ni ju en liiiiite roligare läsning? Men men, såhär ser intaget ut;
FRULLE: yoghurt med vattenmelon och jordgubbar (NO SHIT?!)
LUNCH: kyckingsallad (NO SHIT?!) men ingen majs, eller oliver eller dressing
MELLIS: saffranspannkaka med lite grädde. Men ingen salmbärssylt och inte all grädde.
KVÄLLSMAT: två korvar i ett fullkornsbröd, yoghurt med jordgubbar (NEVER HAPPEND BEFORE>< Men det är så förbannat gott, och kalorifattigt^^) och två tunna skivor bröd.

Sådär, nu kan ni kalla mig för tjockis >< haha. Eller inte ;D Det var måååånga år sedan jag vägde 69? 68? 70? Jajaj, vi får se på söndag!

Kommentarer
Postat av: Maria

inte alls fasligt mycket ju!

2011-07-06 @ 21:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0