DAGENS PLANER

Nu blev jag riktigt sugen på två löskokta ägg.... Men det hinner jag inte med o äta idag. Idag efter jobbet ska jag träffa en kompis. Vi ska ut och gå en timme eller något sådant. Om det regnar (vilket det ska göra...) föreslog hon att vi kunde ta en fika istället... HELL NO. Det vill jag inte... Palla fika >< Gillar inte ens sådant där längre.. Efter det ska jag in till ett gäng polare för grillkväll (men det ska ju som sagt regna) så jag ska inte köpa något kött, för det går ju inte o grilla när det regnar;D Så jag ska ta det säkra före det osäkra och njuta med en kycklingsallad. Det är inte helt fel det med ;) MUMMA.


De polarna som jag ska träffa ikväll har inte sett "Dagens Jag", utan de träffade "Dagens Jag + 15 kg". Ska bli intressant att se hur de tar det. Det är främst killar jag ska träffa med, så... Mmmh, de har ju förmågan att vara vääääldigt ärliga angående vikt. Och sådant där, ni vet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0