HELG

Fy faaaan va underbart med helg! Och jag är ledig i två dagar! Har inte varit ledig i två dagar i rad sedan... Jaa, när jag var i Rom? Jag har ju inte laddat upp någon bild från Rom, men här kommer ett par bilder!
Sitter utanför Colosseum :)
Muskler inne på Colosseum! Jag undrar varför jag ofta har kallats för Biffen?
Pantheon
Petersskyrkan!

Idag ska jag cykla, städa och så blir det en grannfest på kvällen. Våra grannar ska flytta, så då blir en en grillkväll. Det blir najs det! Men städa ja, jag MÅSTE ta tag i det. Ska ju flytta till hösten, och då måste jag rensa kläder (mina kläder i L sitter som tält på mig - undrar varför, haha *blink*) och så måste jag packa ner grejer i flyttlådor med. Men sådant är kul när man väl kommer igång med det. Japp japp. Så ligger det till.

Kommentarer
Postat av: Maria

Du ser ut att ha haft det bra på din resa!

2011-07-17 @ 10:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0