REGN REGN

It's raining today! Som någon nu har missat det..

Japp. Sitter på jobbet. Händer nada. Sista dagen idag på detta ställe, naaajs. På måndag börjar jag att jobba på ett annat ställe. Då blir det cykel till o från jobbet. Det blir 1,5 mils träning bara det! Riktigt bra!!

Om ni undrar varför jag inte uppdaterar så ofta längre är för att jag har skaffat en ny privatblogg. Tog bort min gamla privatblogg och har startat en fräsch och ny. Så det är roligare att sitta o pula med den än att skriva om min vikt >< Men jag ska skärpa mig. Men det händer ju verkligen ingenting på vågen eller så. Har väl motivationsbrist till att blogga här.. Jaja, vi får se när det blir bättre.

Ha en trevlig helg nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0