CHILL

Då har man handlat och gått en liten promenad. Jag passade på att shoppa lite med :) Hittade en Adidaströja på 50% rea! Gissa storleken då? SMALL. Den ni :D

Dagens,
FRUKOST: inget
LUNCH: skink- och champinjonpaj
MELLIS: två knäckebröd med två skivor ost
KVÄLLSMAT: två knäckebröd med ost + jordgubbar och yoghurt

Träning,
20 min promenad
100 situps

Jag är nöjd över intaget :) Och att mina klädesstorlekar går neråt :D Träningen får bli bättre när jag kommer hem till min kära häst, cykel och gym! Längtar riktigt mycket efter min CYKEL. Tänk att få cykla två mil nu... Underbart!
Låt mitt magfett försvinna så jag kan få stoltsera med mina magrutor. Snälla magrutor, kom fram! Jag vet att ni vill synas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0