PINSAMT ÖGONBLICK

På cupen. En i laget ska FRAMFÖR HELA LAGET att "Värst vad du har gått ner i vikt!!" och så svarade en förälder; "Jaaaaa, det var det första jag tänkte på när jag såg dig på planen!!"..... Yäääääy, fuck ><

Sedan var vi på Liseberg. Jag sa till min tränare; "Jag äter ju inte godis, så om jag kommer spela på chokladhjul kommer jag ju definitivt vinna><" och tränaren svarade; "Du skulle behöva äta upp dig med godis, du är ju smal som ett streck!". Jag svarade genom att blåljuga; "Neeej, då, jag har inte märkt något på kläderna att jag har gått ner såå..", tränaren svarade; "Lägg av, det syns ju att du har gått ner 10-15 kg!" ..
Hur fasen kunde tränaren veta det?! jaja, nu syns det ju resultat i alla fall.. Men det är så pinsamt när man ställs mot väggen sådär.... Man vill ju bli smal, men man vill ju inte att folk ska kommentera det på det viset ;D De kan la säga "snygga ben!" istället för "du ser ut som ett streck" ><

Fy fan.. Och hur gick det med mitt chokladhjulsspelande då? Jopp. Jag spelade en gång. Och vann 2 kg geisha... ;D hahahahhaa fy fan.

Kommentarer
Postat av: Maria

Geisha är ju olagligt gott..

2011-06-08 @ 19:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0