MOTIVATIONSBRIST

Börjar känna att jag har kommit in i en motivationssvacka.. Men det är väl så efter en helg? Ja ja. Jag ska INTE gå upp något den är veckan, även fast jag är bortrest torsdag-söndag (får bli ett par tidsinställda inlägg då!). Men men, här kommer dagens;
FRUKOST: ett äpple
LUNCH: ångkokta grönsaker, liiiiiiiiiite potatisgratäng, två matskedar, kanske?
MELLIS: inget
KVÄLLSMAT: får bli kokta ägg och lite frukt!
EFTER TRÄNING: får bli en proteindrink efter innebandyträningen.

Dagens träning kommer att få bli;
- Innebandyträning i två timmar
- 100 situps

Jag tar det lite lugnt idag, för jag känner fortfarande av min förkylning. Är bättre, men känner ändå av det. Men i morgon är jag förhoppningsvis frisk (och har hittat liiiite motivation igen) så... Vi får se.
Hallååå, motivationen? Vart tog du vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0