VAKEN?

Japp, det är jag! Min pojkväns morsa kom in till oss innan 9 och bara: "Ni hjälper väl till att städar upp efter festen? Om bara jag, XX och YY ska göra det kommer det ta hur lång tid som helst, och det är ju roligare om vi blir klar efter en timme och sedan kan vara tillsammans resten av dagen?" Ööööh, NOO. Vill att alla ska åka hem (nu är det la 15 pers som bor under samma tak) så att man kan bli osocial och få vara sjuk och bakis i fred... Uuuuuusch.. Jaja. Gårdagens intag? Om jag kommer ihåg det rätt såg det ut såhär;
FRUKOST: Två mörka smörgåsar med lite smör på
LUNCH: Lite potatissallad och ett grillspett med kött samt mycket grönsaker
KVÄLLSMAT:
- förrätt: räkor och sallad, typ xD
- middag: italiensk buffé. Tog bara kyckling, scampi och grönsaker.
- efterrätt: vit chokladcheesecake med hallon. Tog hallonet och smakade endast lite på cheesecaken.
- bröllopstårta? nix, testade den inte.
- alkohol? mmmmh >< ska se om man kommer ihåg allt; 2 glas champagne, 3 glas vitt vin, lite rött vin, runt 4 cider, 1 Bailys och 1 bärs ;D wooooooooops.

Kanske inte så bra med så mkt alkohol, men men. Jag tog ju ingen tårta. Och jag kommer inte kröka på många veckor nu, i a f planerat xD

Nu ska jag i alla fall ta det lugnt idag. Mår illa som fan (ber om ursäkt för mitt tidigare inlägg i natt..) så det blir inte mycket mat idag. Ska ta det lugnt, så tränar jag som en jude i morgon istället ;D Tränar judar, förresten? Jag vet inte, men skitsamma xD
Jag måste skärpa mig angående bloggen. Detta är en "bantningsblogg", ingen "livstilsblogg". Men iofs så är ju "banta" min livstil nu såå ;D Men jag ska skriva mindre om vad jag gör och mer om träning/mat och sådant. Eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: *

Jag tycker om din blogg just för att den är en blandning! Om man bara skriver mat och träning blir det ganska innehållslös, om man har en vardag bakom som ändå inte är speciellt utelämnande blir det mer att man sätter sig in i matsituationerna och att man känner att det är en person bakom xD Fast jag vet inte, har också funderat på om jag ska skriva massa strunt är ävl inte direkt någon som bryr sig vad jag gör om dagarna känns de som :P haha

2011-05-29 @ 16:22:18
URL: http://peeerfekt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0