SVAR PÅ FRÅGESTUND

(bättre sent än aldrig)

Vad är du mest nöjd med på din kropp?
Mina armar!
Vill du vara rik och tjock eller smal och fattig?
Rik och tjock så jag kan ha råd att bli smal och snygg!
Varför vill du gå ner i vikt?
För jag tycker att det är snyggt att vara smal - kläder sitter bättre. Man känner sig snyggare och idéalet är ju att man ska vara snygg och smal idag.. Tycker det är hälsosammare att se liiite för smal ut än för tjock.
Vad vill du ändra på din kropp?
MAGEN. Magrutor, kom fram!!
Hur gammal är du?
Ska fylla 20.
Vems kropp är din drömkropp?
Miranda Kerr - snyggaste kvinnan! Spana in bilderna nedan och säg att jag har fel sedan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0