DET GÅR JU BRA NU

Nu är lingonveckan avklarad, skönt! Vikt på 67,9 i morse. Det ger ju resultat! Jag äter det jag vill äta, men har slutat äta bröd. Och jag äter ju inte godis (vilket ni redan vet). Jag äter bara tills jag inte är hungrig längre. Aldrig så man är proppmätt. Men det var kul att väga sig på vågen i morse, i alla fall när man inte har tränat något (sjuk) och bara legat still de senaste dagarna. Men nu känner jag mig pigg igen. Ska kompensera med dubbelpass på gymmet, (KOMMER INTE KUNNA RÖRA PÅ MIG I MORGON), men FAN det är ju sommar snart så det är dags att träna träna träna. Beach 2012.
Dagens kommande träning:
- 60 min bodypump pass
- 60 min afrodans pass.
Men tills dess, PLUGGA :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0