DUMMA VÄCKARKLOCKA

Jag ställde klockan. Den ringde två gånger, men tredje gången efter snooze så vill den inte längre. Därför vaknade jag en halvtimme innan passet skulle börja. Först bara; "vaa faan, nu hinner jag inte käka och klä på mig och gå dit bort, jag sover istället". Men sedan skällde jag lite på mig själv och stressade upp. När jag slafsade i mig lite fruktsallad så såg jag på schemat att passet började 10.30 istället för 10.00.. Puuuh. Sitter nu chillad i soffan, men ska snart gå. Börjar bli riktigt sugen på att träna. Ett tack till mig själv att jag faktiskt klev upp!

Zumbaaaatime! Andra gången ett zumbapass. Första gången gick sådär, men då hade jag aldrig kört ett danspass innan. Nu har jag kört massa afro och har fått igång takten, så det kommer nog bli kul idag :) Svettigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0