NYTT MÅL

Jösses... Sommaren är snart här! Och jag skulle så JÄVLA gärna ha magrutor tills det. Känner att jag har kommit igång ordentligt med träningen nu i alla fall. Tränar en timme om dagen, varierat med spinning, pump, core, afro, zumba. Ska testa funcional moves på fredag. Så träningen känns skitbra! Maten känns OK. Skulle dock vilja att snön skulle försvinna så man kan cykla. Älskar att cykla. Cykla två mil och känna kalorierna fara iväg och svetten blir ett bevis på mödan! LOVE IT :)

Men men. Känns långt borta med magrutorna alltså.. Det sista på magen vill inte försvinna... MEN idag när jag körde bodypump och gjorde armhävningar och plankan hajade jag till när jag såg mig i spegeln - heey, jag har ju en slimmad kropp! Bara lite magmuskler på det, och jag är NÖJD!!
Så egentligen är inte mitt mål 62 kg, utan det är när jag har fått magmuskler. Kanske får det redan vid 64 kg, eller så kanske jag inte kan få det någon gång. Men för att behålla motivationen uppe så har jag mitt mål på 65 kg som kvällsvikt. 62 kg känns för långt borta.

ALLTSÅ:
Nya målet är: Att få magrutor och ha 65 kg som kvällsvikt.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Har du provat den här dvd:n??

http://www.megastore.se/template/next%2CProduct.vm?itemid=2236406

Bra val att du inte ska gå ner mer i vikt! Vikten är bara en siffra, satsa på att bygga snygga muskler istället ;)

hoppas du når ditt mål!

2012-01-28 @ 16:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0