1 MAJ 2012

Morgonvikt: 68,1 kg :D
Jag har inte vågat väga mig för att jag har syndat en massa och inte tränat så mycket. Men detta var riktigt bra, hade tänkt mig över 70 kg, men icke! Mitt mål är fortfarande 65 kg, och det känns som att jag kan nå det. För ett år sedan vägde jag 78,6 kg! Så jag har bättre förutsättningar att få en snyggare sommarkropp detta år än förra året!

Denna dag är det avvänjningsmånad, och det kommer göra mig gott. Ska dra förbi Lidl idag och köpa frusna frukter som jag kan ha i frysen när sötsuget slår in.
65 kg och jag är nöjd!

Kommentarer
Postat av: e.

sv: mjo, det blir ju lite krångligare när man bor ihop :/

2012-05-01 @ 13:40:58
URL: http://whatifiwasthin.blogspot.com
Postat av: Evelina

Duktigt du är!

Hur gick du ner så mycket? gick du på någon speciell diet eller tränade du bara? Svara gärna, ha det bra! :)

2012-05-01 @ 21:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0