NI ÄR FÖR SÖTA!

En stor kram till er!
Jag var skapligt förbannad igår, (länk till inlägget här!). Men era gulliga kommentarer har fått mig på bättre humör! Tack för era ord! Jag ska ta det som en komplimang att man har "magrat av till en sticka!" haha, skämt åtsido. Det är många som vill vara som "stickor" och att jag (tydligen) har lyckats uppnå detta är ju faktiskt riktigt bra! Som sagt, jag börjar att trivas skitbra i min kropp nu, känner mig pigg, frisk, smal, snygg, smidig och har bättre självförtroende. Och det är ju det viktigaste - nämligen att det är JAG som är nöjd!

För att svara på en fråga som dök upp;
Jag är 185 cm :) Så jag är gaaaaanska lång:)

Jag kanske ska göra en frågestund snart! Så tänk ut lite kluriga frågor sålänge;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0